Sandomierz chce przyciągnąć turystów
23.07.2010, 10:50
Z początkiem sierpnia br. rozpocznie się kampania promocyjna Sandomierza, którą przygotowała agencja reklamowa DSK.
Jej celem będzie wzmocnienie wizerunku Sandomierza, który był jednym z najbardziej dotkniętych przez ostatnią powódź miast. Władze Sandomierza chcą promować atrakcje turystyczne, historyczne i kulturalne miasta. Zależy im, by zachęcić do odwiedzania miasta w okresie urlopowym i przez cały rok w weekendy. Działania będą prowadzone pod hasłem ” Sandomierz. Królewskie miasto. Tu wszystko Ci służy”. Skierowane będą do mieszkańców województw: mazowieckiego, łódzkiego, małopolskiego, lubelskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego i śląskiego. W siedmiu miastach (Warszawa, Łódź, Kraków, Katowice, Lublin, Rzeszów, Kielce) pojawi się 250 billboardów. Elementem kampanii będą również weekendowe stoiska promocyjne w największych centrach handlowych w Warszawie, Łodzi i Krakowie. Dodatkowym wsparciem będą działania PR i w wybranych portalach społecznościowych. Autorami koncepcji kreatywnej był team Sławomir Klimkowski i Paweł Mazurkiewicz oraz szef działu kreacji, Mikołaj Pawlak z DSK.(MŁ, 23.07.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










