Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 23, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pierwsza kampania o korzyściach z wydawania unijnych pieniędzy na kulturę

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego planuje przeprowadzenie kampanii informującej o korzyściach z wdrażania środków europejskich w sektorze kultury. W tym celu rozpisało przetarg nieograniczony.

Taka kampania organizowana będzie w Polsce po raz pierwszy. Jej celem ma być wzbogacenie wiedzy społeczeństwa o informacje na temat inwestycji w kulturę dzięki środkom europejskim i pokazanie, jak dzięki funduszom zmienia się mapa kulturalna Polski. Akcja realizowana ma być na nośnikach reklamy zewnętrznej w całym kraju. Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego planuje w późniejszym terminie rozpisanie postępowania także na kampanię telewizyjną i prasową.

(DOK, 23.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.