Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 22, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Volvo bardzo szeroko reklamuje model S60 w nowych mediach

Ruszyła kampania reklamowa flagowej limuzyny marki Volvo - nowego modelu S60.

Volvo Auto Polska po raz pierwszy na naszym rynku wykorzystało w niej na taką skalę nowe media. Zaplanowano emisję reklam wideo w telefonach komórkowych, w kampanii odsłonowej, na serwisach typu VOD i w serwisach społecznościowych. W filmach pokazano rozwiązania technologiczne wykorzystane w nowym modelu – m.in. umożliwiające dostrzeżenie w porę pieszych czy zwierząt na drodze. Ponadto kampania reklamowa nowego Volvo S60 prowadzona jest w mediach tradycyjnych (telewizji, prasie, radiu). Działania potrwają do października br. Globalną kreację kampanii przygotowała agencja Arnold /Nitro, a jej adaptację na polski rynek – agencje Brainshop U-boot oraz K2. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare Polska.

(MŁ, 22.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.