Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 21, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania wspiera launch batonów Lion w nowym opakowaniu

Wprowadzenie na rynek zmienionego batona Lion (Nestle Polska) wspiera kampania reklamowa.

Zmieniono system identyfikacji wizualnej marki, w tym opakowania wszystkich wariantów Liona – baton ten na polskim rynku zajmuje drugą pozycję pod względem liczby sprzedanych sztuk (źródło: AC Nielsen, kwiecień ub.r. - marzec br.). Umieszczono na nich m.in. kompas żywieniowy, czyli informacje o wartościach odżywczych produktu. Agencja LemonTree, która odpowiada za wszelkie zmiany, dodatkowo zmodyfikowała także logo marki. Pojawienie się batonów Lion w nowych opakowaniach i z nowym logo wspiera kampania reklamowa w wybranych stacjach telewizyjnych i prasie handlowej oraz na materiałach POS. Za kreację spotu odpowiada agencja Lowe GGK, za zakup mediów – dom mediowy Mediaedge:cia. Przygotowanie materiałów POS powierzono agencji Linea Recta. Działania PR prowadzi agencja Brand Communications.

(DOK, 21.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.