Kampania wspiera launch batonów Lion w nowym opakowaniu
21.07.2010, 14:00
Wprowadzenie na rynek zmienionego batona Lion (Nestle Polska) wspiera kampania reklamowa.
Zmieniono system identyfikacji wizualnej marki, w tym opakowania wszystkich wariantów Liona – baton ten na polskim rynku zajmuje drugą pozycję pod względem liczby sprzedanych sztuk (źródło: AC Nielsen, kwiecień ub.r. - marzec br.). Umieszczono na nich m.in. kompas żywieniowy, czyli informacje o wartościach odżywczych produktu. Agencja LemonTree, która odpowiada za wszelkie zmiany, dodatkowo zmodyfikowała także logo marki. Pojawienie się batonów Lion w nowych opakowaniach i z nowym logo wspiera kampania reklamowa w wybranych stacjach telewizyjnych i prasie handlowej oraz na materiałach POS. Za kreację spotu odpowiada agencja Lowe GGK, za zakup mediów – dom mediowy Mediaedge:cia. Przygotowanie materiałów POS powierzono agencji Linea Recta. Działania PR prowadzi agencja Brand Communications.(DOK, 21.07.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










