Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 19, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sprzedaż ”Newsweeka” wspierana kolekcją filmów

Dziś tygodnik ”Newsweek Polska” (Axel Springer Polska) ukazał się z pierwszym z serii sześciu filmów ”Planet Food – Podróże kulinarne”.

Pierwsza część dotyczy kuchni japońskiej, w kolejnych tygodniach pojawią się filmy o kuchniach: włoskiej, meksykańskiej, indyjskiej, brazylijskiej, chińskiej. Płyty będą dołączone do części nakładu tygodnika. Cena pisma wraz z płytą to 9,90 zł (bez dodatku – 5 zł). Wydanie ”Newsweeka” z pierwszym filmem kolekcji wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP, TVN, Polsat, Kino Polska, Discovery), radiu (Radio Zet, Chili Zet, sieć Radio Eska, Program III, RMF FM) i prasie (m.in. ”Dziennik Gazeta Prawna”, ”Puls Biznesu”). Kreację przygotował dział marketingu tygodnika we współpracy z agencją BBDO Warszawa. Media zaplanował dom mediowy MediaCom Warszawa. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Newsweeka” w kwietniu br. wyniosło 177 354 egz. (ZKDP).

(SK, 19.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.