Sprzedaż ”Newsweeka” wspierana kolekcją filmów
19.07.2010, 08:00
Dziś tygodnik ”Newsweek Polska” (Axel Springer Polska) ukazał się z pierwszym z serii sześciu filmów ”Planet Food – Podróże kulinarne”.
Pierwsza część dotyczy kuchni japońskiej, w kolejnych tygodniach pojawią się filmy o kuchniach: włoskiej, meksykańskiej, indyjskiej, brazylijskiej, chińskiej. Płyty będą dołączone do części nakładu tygodnika. Cena pisma wraz z płytą to 9,90 zł (bez dodatku – 5 zł). Wydanie ”Newsweeka” z pierwszym filmem kolekcji wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP, TVN, Polsat, Kino Polska, Discovery), radiu (Radio Zet, Chili Zet, sieć Radio Eska, Program III, RMF FM) i prasie (m.in. ”Dziennik Gazeta Prawna”, ”Puls Biznesu”). Kreację przygotował dział marketingu tygodnika we współpracy z agencją BBDO Warszawa. Media zaplanował dom mediowy MediaCom Warszawa. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Newsweeka” w kwietniu br. wyniosło 177 354 egz. (ZKDP).(SK, 19.07.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










