Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 19, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Advertica wypromuje Wałbrzych jako centrum turystyki rowerowej

Wrocławska agencja Advertica wygrała przetarg Urzędu Miasta Wałbrzycha i ma wypromować miasto jako centrum turystyki rowerowej.

W przetargu Advertica pokonała siedem innych podmiotów: Fama PR, Formind, Mirwal-Art, Centrum, Archem, Szynel i Lis oraz TVP. Jej zadaniem w najbliższych tygodniach będzie przygotowanie kampanii promujących rowerowe trasy MTB (kolarstwo górskie) w Górach Wałbrzyskich. Magistrat chce, by Advertica przygotowała i przeprowadziła działania w telewizji, radiu, prasie i na materiałach POS, a także zaplanowała i kupiła media.

(DOK, 19.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.