Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 19, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AMS wygrała przetarg na kampanię wizerunkową Małopolski

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA zdobyła budżet na przeprowadzenie kampanii promującej walory turystyczne Małopolski.

W przetargu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego AMS pokonała trzy podmioty: Business Consulting, dsk i Retis Internet Technology. Do przetargu zgłosiła się także Star Media, ale jej oferta została wykluczona, bo nie spełniła wymogów formalnych. Kampania ma być częścią działań prowadzonych pod hasłem ”Smakowanie Małopolski” i będzie realizowana na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, w Trójmieście i Górnośląskim Okręgu Przemysłowym. Rozpoczęcie działań zaplanowano na 1 sierpnia.

(DOK, 19.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.