AMS wygrała przetarg na kampanię wizerunkową Małopolski
19.07.2010, 07:56
Firma reklamy zewnętrznej AMS SA zdobyła budżet na przeprowadzenie kampanii promującej walory turystyczne Małopolski.
W przetargu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego AMS pokonała trzy podmioty: Business Consulting, dsk i Retis Internet Technology. Do przetargu zgłosiła się także Star Media, ale jej oferta została wykluczona, bo nie spełniła wymogów formalnych. Kampania ma być częścią działań prowadzonych pod hasłem ”Smakowanie Małopolski” i będzie realizowana na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, w Trójmieście i Górnośląskim Okręgu Przemysłowym. Rozpoczęcie działań zaplanowano na 1 sierpnia.(DOK, 19.07.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










