Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 16, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ING reklamuje konto internetowe orientalnymi bajkami

Samuraj i Indianin są bohaterami kolejnej odsłony kampanii ING Banku Śląskiego. Spoty reklamowe, które dziś pojawią się w telewizji, promują konto internetowe banku hasłem „Internetowi nie płacą, bo wszystko robią sami”.

Pierwszy etap kampanii konta internetowego rozpoczął się w maju br. W spotach Marek Kondrat opowiadał bajki z morałem, a przekaz podkreślał zalety internetowego konta: brak prowizji za prowadzenie, przelewy i wypłaty z bankomatów. Tym razem bajki opowiadają Indianin i Japończyk, a Kondrat tłumaczy je na polski. Działania zaplanowano w telewizji, Internecie, prasie, na outdoorze i w kinach. Autorem kampanii jest agencja Brain, media zaplanował i kupił dom mediowy PanMedia Western.

(RYD, 16.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.