ING reklamuje konto internetowe orientalnymi bajkami
16.07.2010, 07:50
Samuraj i Indianin są bohaterami kolejnej odsłony kampanii ING Banku Śląskiego. Spoty reklamowe, które dziś pojawią się w telewizji, promują konto internetowe banku hasłem „Internetowi nie płacą, bo wszystko robią sami”.
Pierwszy etap kampanii konta internetowego rozpoczął się w maju br. W spotach Marek Kondrat opowiadał bajki z morałem, a przekaz podkreślał zalety internetowego konta: brak prowizji za prowadzenie, przelewy i wypłaty z bankomatów. Tym razem bajki opowiadają Indianin i Japończyk, a Kondrat tłumaczy je na polski. Działania zaplanowano w telewizji, Internecie, prasie, na outdoorze i w kinach. Autorem kampanii jest agencja Brain, media zaplanował i kupił dom mediowy PanMedia Western.(RYD, 16.07.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










