Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 15, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

15-procentowa podwyżka cen reklam w TVP

Średnia podwyżka cen reklam w Telewizji Polskiej na sierpień br. w porównaniu do sierpnia ub.r. wynosi 15 proc.

Biuro reklamy TVP rozpoczęło wczoraj sprzedaż czasu reklamowego na przyszły miesiąc. Najdroższe są spoty przy Bydgoszcz Hit Festiwalu, który TVP 2 pokaże w weekend 28-29 sierpnia. Za 30-sekundową reklamę w pierwszym dniu festiwalu trzeba zapłacić 41,3 tys. zł (bez rabatu). Z kolei w TVP 1 najwięcej kosztują spoty przed informacjami sportowymi po głównym wydaniu ”Wiadomości” – do 39,7 tys. zł.

(RUT, 15.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.