Agencja PZL autorem kampa-nii ATL dla PKO BP SA
14.10.2005, 09:49
W poniedziałek rozpocznie się zasadniczy etap kampanii reklamowej bankowości elektronicznej banku PKO BP SA. Jej etap wstępny (teaserowy) trwał od 1 października i prezentował postać kosmity oraz hasło „Elektroniczny do potęgi enter".
Wirtualny kosmita, jako główny bohater spotów, zachęcać będzie do korzystania z bankowości elektronicznej PKO Inteligo. Agencja PZL przygotowała trzy filmy animowane w reżyserii Kota Przybory (jego głosem mówi bohater pierwszego spotu). Animacje powstały w warszawskim studiu Platige Image. Reklamy pojawią się w telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN, Discovery, Canal+, Animal Planet) i prasie (m.in. ”Gazeta Wyborcza”, ”Polityka”, ”Newsweek Polska”, ”Viva!”, ”Gala”, ”Elle”, ”Avanti”). W następnych tygodniach prezentowane będą kolejne wersje reklam. Reklama będzie również prowadzona na nośnikach reklamy zewnętrznej (106 tablic w największych miastach) i w Internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia.pl, Gazeta.pl, komunikatory). Akcję w sieci przygotowała agencja interaktywna Hypermedia. 4 listopada ruszy promocja w kinach. Autorem kreacji BTL jest agencja Euro RSCG 4D. Media zaplanował i kupił dom mediowy Optimum Media OMD.(MAP, 14.10.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










