Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 15, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W wakacje PZU będzie wspierać tylko ubezpieczenia komunikacyjne

Jeszcze w lipcu PZU rozpocznie nową kampanię ubezpieczeń komunikacyjnych.

Wojciech Pronobis, dyrektor zarządzający ds. strategii marketingowej Grupy PZU, nie chciał zdradzić jej szczegółów. Zapewnił jedynie, że nacisk zostanie położony na jakość, a nie cenę. Działania przygotowują agencja reklamowa Leo Burnett i dom mediowy Starlink. W przeciwieństwie do poprzedniego roku PZU zrezygnowało z promocji Otwartych Funduszy Emerytalnych. Na mniejszą skalę niż dotychczas prowadzi też akcję na rzecz bezpieczeństwa podczas wakacji. – Nie robimy dużej kampanii w mediach – wyjaśnia Pronobis. – W tym roku zaangażowaliśmy się w mniejsze lokalne działania, głównie eventy. Wspieramy między innymi WOPR na Mazurach i TOPR – mówi Pronobis. Przyznaje, że na reklamę w tym roku PZU przeznaczy mniej niż w ub.r. Nie zdradza jednak, o ile tegoroczny budżet PZU będzie mniejszy. W 2009 roku PZU wydało na reklamę 60,3 mln zł, natomiast od stycznia do maja br. – 11,7 mln zł (dane cennikowe Expert Monitora).

(MŁ, 15.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.