Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 14, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netshare i IDG utworzyły wspólny pakiet reklamowy

Platforma reklamowa Netshare, należąca do powiązanej z Polsatem spółki Redefine, i wydawnictwo IDG Poland utworzyły dla klientów pakiet reklamowy Netshare+IDG.

”Serwisy internetowe z portfolio Netshare i IDG Poland bardzo dobrze się uzupełniają” – wyjaśnia w komunikacie połączenie ofert Rafał Karczewski, dyrektor sprzedaży ds. Internetu w Polsat Media. W skład pakietu wchodzi ponad 20 serwisów z kategorii Nowe technologie, w tym: IDG.pl, PCWorld.pl, FrazPC.pl i Pobierz.pl. Jego sprzedażą zajmują się biuro reklamy internetowej Polsat Media oraz dział sprzedaży IDG Poland.

(KOZ, 14.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.