Ergo Hestia zainwestowała 12,2 mln zł w sponsoring hali w Trójmieście
Sopocki ubezpieczyciel Ergo Hestia został sponsorem tytularnym hali widowiskowo-sportowej w Trójmieście.
Hestia zapłaci 12,2 mln zł i w zamian otrzyma m.in. prawo do używania swojego logo w nazwie hali (nazwy jeszcze nie ustalono) na pięć lat i prawo do powierzchni reklamowych wewnątrz oraz na zewnątrz obiektu. Hala widowiskowa na granicy Gdańska i Sopotu jest największą w ostatnich latach inwestycją w Trójmieście. Pomieści 15 tys. widzów. ”Ma wielkie znaczenie dla promocji regionu i obu miast” – uzasadnia inwestycję Katarzyna Śliwińska, dyrektor biura marketingu i PR Grupy Ergo Hestia. ”Zaproponowana przez nas kwota jest wynikiem szczegółowej analizy opłacalności projektu. Wzięliśmy pod uwagę promocję imprez, zauważalność sponsora, autopromocję hali i porównanie z podobnymi równie nowoczesnymi obiektami w Europie i na świecie” – uzasadnia Śliwińska w rozesłanej informacji prasowej. Nazwa i logo hali zostaną przedstawione wkrótce we wspólnym komunikacie Gdańska, Sopotu i Ergo Hestii. Ubezpieczyciel jest wyłącznym sponsorem hali, która ma zostać oddana do użytku w trzecim kwartale br.(MŁ, 09.07.2010)










