Internetowy projekt ”Akademiki” będzie kontynuowany, powstanie wersja dla szkół
Firma A2 Multimedia, spółka ATM Grupy SA i Agory SA, planuje kontynuację internetowego projektu ”Akademiki” i przymierza się do realizacji jego wersji adresowanej do uczniów szkół ponadpodstawowych.
Trwający siedem tygodni projekt, polegający na rywalizacji grup studentów z czterech akademikach w różnych polskich miastach i jej relacjonowaniu na wideo (formuła user content show), zakończył się w czerwcu br. Witrynę Akademiki2010.pl odwiedzało, według danych gemiusTraffic, 450 tys. użytkowników. Ten wynik satysfakcjonuje producenta. – W Internecie najlepiej przyjmują się takie produkcje, które kierowane są do wąskiego grona odbiorców. Przykładem są właśnie ”Akademiki”. Jednocześnie żadna telewizja nie ma oferty dla studenta – mówi Iwona Spórna, członek zarządu A2 Multimedia. Dlatego spółka zdecydowała się na kontynuację projektu w listopadzie br. lub styczniu 2011 roku. Jednocześnie przygotowuje wersję show z udziałem uczniów szkół ponadpodstawowych. – Dziś praktycznie każdy nastolatek ma telefon z kamerą lub kamerę internetową. Chcemy pokazać, że młodzi ludzie potrafią się bawić nie tylko zakładając nauczycielom kubeł na głowę – mówi Marcin Męczkowski, członek zarządu A2 Multimedia. Firma A2 Multimedia działa od stycznia 2008 roku. Wśród jej produkcji są m.in. seriale ”Nie-zła mama”, ”Klatka B” i ”Blog Obok”.(KOZ, 08.07.2010)










