Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 08, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BRE Bank SA wybrał dwie agencje do obsługi budżetu BTL

ArtGroup i Walk the Line (Walk Group) zdobyły budżet na kreację i realizację działań BTL dla BRE Banku SA.

W przetargu pokonały cztery inne podmioty; ich nazw nie ujawniono. Dla ArtGroup oznacza to kontynuację współpracy z bankiem, dla Walk Group – pozyskanie nowego klienta. Roman Jamiołkowski, rzecznik prasowy BRE Banku, tak komentuje wybór aż dwóch agencji: – Zweryfikowaliśmy nasze potrzeby z zakresu BTL i okazało się, że z roku na rok rosną. Ponadto coraz więcej jest projektów, które chcielibyśmy realizować ad hoc, w zależności od bieżących potrzeb.

(DOK, 08.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.