Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 07, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

OFBOiR chce promować badania lepsze, ale droższe

Media i instytuty powinny robić mniej sondaży, ale za to droższych – uważa Janusz Durlik, prezes Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku.

13 lipca na posiedzeniu zarządu tego stowarzyszenia ma zostać opracowany plan wyjścia z kryzysu PR branży badawczej. Powodem są ostatnie kuriozalne różnice w różnych sondażach wyborczych. – Przed pierwszą turą wyborów prezydenckich mieliśmy do czynienia z inflacją sondaży, pomniejszeniem ich wartości, mnóstwem sondaży telefonicznych. Teraz nasza organizacja powinna promować sondaże robione dokładniej, face to face – podkreśla Janusz Durlik. Tym m.in. problemem zajmie się zarząd na lipcowym posiedzeniu. Wizerunku branży badawczej nie poprawiły lepsze wyniki sondaży w czasie drugiej tury wyborów. – To tylko udowodniło, że można było od początku robić badania dobrze, czyli że wcześniej coś było nie tak. Instytuty same sobie udowodniły, że kiepskie badania w kontekście wizerunkowym się nie opłacają – komentuje Paweł Trochimiuk, prezes zarządu Związku Firm Public Relations.

(RYD, 07.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.