Już ponad 100 mln zł z reklam przy mundialu w TVP
06.07.2010, 07:43
Przychody cennikowe anten Telewizji Polskiej z reklam przy transmisjach mistrzostwa świata w piłce nożnej do tej pory wyniosły 102,7 mln zł – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Reklamowe wpływy TVP 1 z mundialu w okresie 11 czerwca – 4 lipca wyniosły 43,2 mln zł, TVP 2 – 58,1 mln zł, a TVP Sport – 1,4 mln zł. Rozgrywane w piątek i sobotę mecze ćwierćfinałowe przyciągały do Jedynki i Dwójki średnio po 3,9 mln osób (39,4 proc. udziału w rynku; 40,9 proc. w grupie komercyjnej). Największą widownię – 4,3 mln osób – miało transmitowane w TVP 2 w sobotę o 20.10 spotkanie Paragwaj – Hiszpania. Dwójkę w czasie tego meczu wybrało 36,9 proc. osób oglądających telewizję (38,3 proc. w grupie komercyjnej).(RUT, 06.07.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










