Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 06, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Beko promuje się starym spotem

Firma Beko, producent AGD, rozpoczęła kolejną telewizyjną kampanię reklamową, w której wykorzystuje sprawdzony spot.

Za tę reklamę firma dostała nagrodę Idea Awards w 2008 roku. Jej bohaterem jest mężczyzna, który w nocy przynosi ciężarnej żonie jedzenie z lodówki. W poprzednich kampaniach spot ten spowodował dynamiczny wzrost rozpoznawalności marki i zwiększył sprzedaż. Jednak w odróżnieniu od poprzednich kampanii reklamodawca zdecydował się poszerzyć dotychczasowy mediaplan o TVP. Ponadto reklamy (30- i 10-sekundowa) emitowane są m.in. w Polsacie, TVN, TVN Siedem, TV 4 i kanałach tematycznych At Media. Kampania, której celem jest zwiększenie spontanicznej i wspomaganej świadomości marki, a także promocja serii lodówek, potrwa do połowy sierpnia br. Reklamy zaadaptowała agencja TBWA\. Media zaplanował i zakupił Media Direction OMD.

(MŁ, 06.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.