Beko promuje się starym spotem
06.07.2010, 07:29
Firma Beko, producent AGD, rozpoczęła kolejną telewizyjną kampanię reklamową, w której wykorzystuje sprawdzony spot.
Za tę reklamę firma dostała nagrodę Idea Awards w 2008 roku. Jej bohaterem jest mężczyzna, który w nocy przynosi ciężarnej żonie jedzenie z lodówki. W poprzednich kampaniach spot ten spowodował dynamiczny wzrost rozpoznawalności marki i zwiększył sprzedaż. Jednak w odróżnieniu od poprzednich kampanii reklamodawca zdecydował się poszerzyć dotychczasowy mediaplan o TVP. Ponadto reklamy (30- i 10-sekundowa) emitowane są m.in. w Polsacie, TVN, TVN Siedem, TV 4 i kanałach tematycznych At Media. Kampania, której celem jest zwiększenie spontanicznej i wspomaganej świadomości marki, a także promocja serii lodówek, potrwa do połowy sierpnia br. Reklamy zaadaptowała agencja TBWA\. Media zaplanował i zakupił Media Direction OMD.(MŁ, 06.07.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










