Kino Polska i Polsat News podwoiły swoją widownię w pierwszym półroczu br.
05.07.2010, 07:58
Najchętniej oglądanymi kanałami tematycznymi w pierwszym półroczu br. były telewizje dla dzieci. Wśród kanałów informacyjnych liderem pozostaje TVP Info.
Najpopularniejszym kanałem tematycznym był w tym okresie Disney Channel, którego średnia dobowa widownia wynosiła 74 tys. widzów (wzrost o 15 proc. w porównaniu pierwszym półroczem ub.r.). Drugie miejsce zajął Disney XD z 57 tys. widzów (wzrost o 6,4 proc.; przed rokiem nadawał jako Jetix), a trzecie – Cartoon Network z 56 tys. widzów (wzrost o 3,8 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się: AXN – 51 tys. widzów (wzrost o 18,4 proc.), MiniMini – 49 tys. widzów (spadek o 8,1 proc.), Discovery – 46 tys. widzów (wzrost o 19,4 proc.), Kino Polska – 43 tys. widzów (wzrost o 98,8 proc.), Eurosport – 41 tys. widzów (wzrost o 15 proc.), Viva Polska – 39 tys. widzów (wzrost o 1,1 proc.) i Polsat Sport – 33 tys. widzów (spadek o 17,6 proc.). Natomiast w samym czerwcu br. pierwsza dziesiątka kanałów tematycznych wyglądała nieco inaczej. Pierwszy był także Disney Channel z 67 tys. widzów (wzrost o 9,8 proc. w porównaniu z czerwcem ub.r.), ale na kolejnych miejscach uplasowały się: Cartoon Network – 51 tys. widzów (wzrost o 15,2 proc.), AXN – 49 tys. widzów (wzrost o 18,7 proc.), Disney XD – 49 tys. widzów (spadek o 15,5 proc.), Viva Polska – 39 tys. widzów (wzrost o 3,8 proc.), MiniMini – 35 tys. widzów (spadek o 14,2 proc.), Kino Polska – 34 tys. widzów (wzrost o 69,6 proc.), Discovery – 34 tys. widzów (wzrost o 3,6 proc.), TVP Sport – 33 tys. widzów (wzrost o 104,6 proc.) i Comedy Central – 24 tys. widzów (wzrost o 6,1 proc.). Spośród kanałów informacyjnych w pierwszym półroczu br. największą średnią dobową widownię miał TVP Info (308 tys. widzów, wzrost o 22,2 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem ub.r.). Druga pozycja przypadła TVN 24 z 211 tys. widzów (wzrost o 27,3 proc.), a trzecia Polsat News – 36 tys. widzów (wzrost o 102,4 proc.). W czerwcu br. TVP Info oglądało 300 tys. widzów (wzrost o 15,2 proc. porównaniu z czerwcem ub.r.), TVN 24 – 225 tys. widzów (wzrost o 36,8 proc.) i Polsat News – 38 tys. widzów (wzrost o 133,9 proc.). Wszystkie dane: Nielsen Audience Measurement.(KOZ, 05.07.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










