Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 02, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania wizerunkowa "Gazety Wyborczej"

Wystartowała kampania wizerunkowa "Gazety Wyborczej" (Agora).

W kampanii ”GW” prezentowana jest jako multimedialna marka, obecna w wydaniu papierowym, w postaci serwisu internetowego i mobilnego. Kampania obejmuje telewizję (TVN, TVP 1, Polsat i kanały tematyczne wchodzące w skład pakietu At Media), nośniki reklamy zewnętrznej (AMS), kina (Multikino) oraz Internet (Nk.pl, Google.pl, Filmweb.pl, Youtube.pl iOnet.pl). Kreacje przygotowała agencja JIS Advertising, media zaplanował Starlink.

(SK, 02.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.