Agencja S4 autorką filmowej kampanii Cinema City
02.07.2010, 07:44
Agencja reklamowa S4 przygotowała dla sieci Cinema City ogólnopolską kampanię promocyjną ”Filmowy pościg lata”.
Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki Cinema City i zwiększenie liczby osób odwiedzających kina Cinema City i ich serwis internetowy. Kierowana jest do osób młodych, zainteresowanych nowościami filmowymi. W ramach działań przygotowano trzy odsłony kampanii. Zaplanowano je w radiu i Internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz poprzez materiały POS. Kampania będzie trwała do 5 września. Działaniom reklamowym towarzyszy prowadzona przez Cinema City wakacyjna akcja w Internecie na stronie Kinograj.cinema-city.pl. Zwycięzcy zabawy w sieci (quizy filmowe) wezmą udział w evencie, który odbędzie się w Warszawie (finał konkursu z wiedzy filmowej oraz bieg miejski). Głównymi nagrodami są trzy Skody Roomster. Akcja realizowana jest we współpracy ze sponsorami: Skoda Auto Polska, Sony, Electrolux oraz Śnieżka Barwy Natury.(MŁ, 02.07.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










