Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 02, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja S4 autorką filmowej kampanii Cinema City

Agencja reklamowa S4 przygotowała dla sieci Cinema City ogólnopolską kampanię promocyjną ”Filmowy pościg lata”.

Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki Cinema City i zwiększenie liczby osób odwiedzających kina Cinema City i ich serwis internetowy. Kierowana jest do osób młodych, zainteresowanych nowościami filmowymi. W ramach działań przygotowano trzy odsłony kampanii. Zaplanowano je w radiu i Internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz poprzez materiały POS. Kampania będzie trwała do 5 września. Działaniom reklamowym towarzyszy prowadzona przez Cinema City wakacyjna akcja w Internecie na stronie Kinograj.cinema-city.pl. Zwycięzcy zabawy w sieci (quizy filmowe) wezmą udział w evencie, który odbędzie się w Warszawie (finał konkursu z wiedzy filmowej oraz bieg miejski). Głównymi nagrodami są trzy Skody Roomster. Akcja realizowana jest we współpracy ze sponsorami: Skoda Auto Polska, Sony, Electrolux oraz Śnieżka Barwy Natury.

(MŁ, 02.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.