Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 13, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Podravka promuje Vegetę Ziołową i cztery inne nowości

Podravka International Export-Import promuje pięć nowości: Vegetę Ziołową, Vegetę Mix do ryb, Vegetę Mix do gulaszu, Vegetę Mix do flaków i Vegetę Mix do wieprzowiny.

Wprowadzenie nowych produktów wspiera kampania (październik-grudzień) w prasie kobiecej i handlowej (m.in. ”Claudia”, ”Poradnik Domowy”, ”Dobre Rady”, ”Świat Kobiety”, ”Wiadomości Handlowe”, ”Poradnik Handlowca”, ”Handel”). Przygotowały ją agencja marketingowa IQ Marketing i dom mediowy Starcom. Grupą docelową są kobiety w wieku 30 i więcej lat, z wykształcenie średnim i wyższym.

(MŁ, 13.10.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.