”Monkey Magazyn” chce mieć 100 tys. użytkowników miesięcznie
Pod adresem Monkeymag.pl zadebiutował w sieci darmowy miesięcznik dla mężczyzn ”Monkey Magazyn”.
Wydaje go spółka E-Publishing należąca do firmy reklamowo-outdoorowej 9 Sense Media Group. Wirtualny ”Monkey Magazyn” ukazuje się w sieci na licencji brytyjskiego wydawnictwa Dennis Publishing, które od kilku lat wydaje na tamtejszym rynku w sieci tygodnik o tej nazwie. ”Monkey Magazyn” adresowany jest do mężczyzn w wieku 25-39 lat. Zamieszcza zdjęcia kobiet i materiały wideo. Oferuje też sekcje tematyczne o gadżetach, sporcie, filmie, grach komputerowych i motoryzacji. Polski wydawca liczy na 100 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie. – Osiągnięcie takiego wyniku przy doskonale zaplanowanych działaniach reklamowych nie stanowi problemu, już mamy informacje o dużym zainteresowaniu magazynem – mówi dzień po debiucie Łukasz Wylęga, prezes 9 Sense Media Group.(MW, 30.06.2010)










