Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 30, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Monkey Magazyn” chce mieć 100 tys. użytkowników miesięcznie

Pod adresem Monkeymag.pl zadebiutował w sieci darmowy miesięcznik dla mężczyzn ”Monkey Magazyn”.

Wydaje go spółka E-Publishing należąca do firmy reklamowo-outdoorowej 9 Sense Media Group. Wirtualny ”Monkey Magazyn” ukazuje się w sieci na licencji brytyjskiego wydawnictwa Dennis Publishing, które od kilku lat wydaje na tamtejszym rynku w sieci tygodnik o tej nazwie. ”Monkey Magazyn” adresowany jest do mężczyzn w wieku 25-39 lat. Zamieszcza zdjęcia kobiet i materiały wideo. Oferuje też sekcje tematyczne o gadżetach, sporcie, filmie, grach komputerowych i motoryzacji. Polski wydawca liczy na 100 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie. – Osiągnięcie takiego wyniku przy doskonale zaplanowanych działaniach reklamowych nie stanowi problemu, już mamy informacje o dużym zainteresowaniu magazynem – mówi dzień po debiucie Łukasz Wylęga, prezes 9 Sense Media Group.

(MW, 30.06.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.