Kampania agencji Redworks z udziałem celebrytów wspomaga frekwencję wyborczą
29.06.2010, 07:06
Borys Szyc, Tomasz Karolak, Jakub Wesołowski, Arkadiusz Jakubik i Magdalena Boczarska będą po raz drugi zachęcać do wzięcia udziału w wyborach prezydenckich.
Aktorzy pojawią się w spotach telewizyjnych, które od dziś (wtorek) będą emitowne na antenach Polsatu i TVN. Artyści zachęcali już do wzięcia udziału w wyborach przed pierwszą turą. Organizatorem akcji wspierającej wyborczą frekwencję jest krakowska Fundacja "Świat ma sens", która zebrała pieniądze na kampanię od biznesmenów i prywatnych darczyńców. Kampania "Twój głos ma sens!" potrwa do niedzieli. Kreację przygotowała agencja Redworks, media zaplanował Mindshare.(RYD, 29.06.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










