TVP Białystok szuka sponsorów i szykuje kampanię na jesień
28.06.2010, 08:04
Oddział Telewizji Polskiej w Białymstoku szuka sponsorów programów do jesiennej ramówki.
– Porozumieliśmy się już z Wyższą Szkołą Administracji Publicznej w sprawie sponsorowania programu kulturalnego. Wkrótce powinniśmy podpisać umowę – mówi p.o. dyrektor TVP Białystok Agnieszka Romaszewska-Guzy. Ma też nadzieję, że znajdzie sponsora audycji ekonomicznej. Na razie, dzięki sponsoringowi Agencji Rynku Rolnego, w letniej ramówce oddziału utrzymał się program rolniczy. Z kolei władze lokalne dofinansowują ”Studio Region” – nadawany na żywo w soboty o godz. 18 program rozrywkowy prezentujący miejscowości Podlasia. Mimo trudności finansowych TVP Białystok promuje się w regionie. – Wychodzimy z założenia, że skoro jesteśmy biedni, to musimy się reklamować, żeby przyciągnąć widzów, a tym samym reklamodawców – wyjaśnia Romaszewska-Guzy. Dlatego na monitorach LCD w Białymstoku można zobaczyć reklamy wprowadzonego na antenę w maju br. programu publicystycznego ”Bez kantów”, a na wrzesień oddział planuje kampanię wizerunkową z promocją głównych pozycji ramówki.(RUT, 28.06.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










