Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 24, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Kuba Wojewódzki” wiosną miał średnio 1,8 mln widzów i był liderem pasma

Talk-show ”Kuba Wojewódzki” wiosną przyciągał do TVN średnio 1,8 mln widzów i był najchętniej wybieraną pozycją w swoim paśmie – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Program był emitowany we wtorki o godz. 22.30, od 2 marca do 22 czerwca (z przerwą w okresie kwietniowej żałoby) i dawał stacji średnio 19,5 proc. udziału w rynku. Polsat wybierało w tym czasie 16,1 proc. widzów (stacja nadawała wtedy głównie serial sensacyjny z cyklu ”CSI”), udział TVP 2 wynosił 14,6 proc. (”Ekspres reporterów” i pasmo filmowe), a TVP 1 – 10,7 proc. (m.in. pasmo filmowe, program ”Bronisław Wildstein przedstawia”, a ostatnio mecze piłkarskie). ”Kuba Wojewódzki” był też liderem w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat), gdzie wybierało go 21,7 proc. osób oglądających w tym czasie telewizję. Udział Polsatu w tej grupie wynosił 18,5 proc., Dwójkę wybierało 11,1 proc. widzów, a Jedynkę – 10,6 proc. Przychody ze sprzedaży czasu reklamowego przy programie wyniosły 14,4 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów). To o ok. 1,7 mln zł więcej, niż talk-show przyniósł jesienią ub.r. (przy średniej widowni 2,1 mln osób) i o 4,8 mln zł więcej, niż wiosną ub.r. (1,7 mln widzów).

(RUT, 24.06.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.