Mniej widzów programu ”Szymon Majewski Show” w TVN
23.06.2010, 08:05
Wiosenna edycja programu rozrywkowego ”Szymon Majewski Show” przyciągała do TVN średnio 2,5 mln widzów – o ok. 100 tys. mniej, niż rok temu.
Program był nadawany od 1 marca do 21 czerwca br. w poniedziałki o 21.30 (z przerwą z powodu żałoby narodowej w kwietniu). Dał stacji średnio 18,3 proc. udziału w rynku (wiosną ub.r. było to 19,2 proc.). Liderem pasma była Dwójka, emitująca m.in. serial ”M jak miłość”, ”Kulisy serialu »M jak miłość«”, program ”Tomasz Lis na żywo”, a przez ostatnie dwa tygodnie powtórki serialu ”Czas honoru”. Dwójka w czasie emisji ”Szymon Majewski Show” miała 22,1 proc. udziału w rynku. Pasmo filmowe Polsatu wybierało 18,9 proc. osób oglądających wtedy telewizję, a Jedynkę (m.in. Teatr TV, filmy i przez ostatnie dwa tygodnie mundial) – 11,7 proc. W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) TVN miał 19 proc. udziału, ustępując tylko Polsatowi – 24,9 proc. TVP 2 wybierało w tej grupie 16,4 proc. oglądających, a TVP 1 – 11,4 proc. Przychody ze sprzedaży czasu reklamowego przy ”Szymon Majewski Show” wyniosły 17,2 mln zł (dane cennikowe bez uwzględnienia rabatów). To o 2 mln zł więcej, niż wiosną ub.r. i o 200 tys. więcej, niż jesienią ub.r. Dane Nielsen Audience Measurement.(RUT, 23.06.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










