Walk Group utworzyła agencję zajmującą się social media marketingiem
21.06.2010, 07:45
W grupie marketingowej Walk Group działa nowa agencja The Next Step, specjalizująca się w social media marketingu.
The Next Step dołączyła do tworzących do tej pory grupę agencji: marketingu zintegrowanego Walk the Line, PR – Walk & Talk i event marketingu Walk Production, a także brokera usług poligraficznych Print Partners. Pomysłodawcą utworzenia nowej agencji jest Przemysław Staniszewski, udziałowiec Walk Group, który uzasadnia to większym zainteresowaniem reklamodawców kreacją i realizacją kampanii w serwisach społecznościowych Facebook, Twitter i innych im podobnym. – Nasze dotychczasowe rozmowy z klientami pokazały, że coraz większe jest zapotrzebowanie na kampanie prowadzone w serwisach społecznościowych, a że w tym obszarze nie ma dużej konkurencji, stąd decyzja o utworzeniu The Next Step – dodaje Paweł Miklaszewski, managing director i partner Walk the Line. Za działania new business odpowiada Marcin Brzostowicz (wcześniej związany z Tomo Strategy & PR), a za rozwój kompetencji spółki – Alex Grynis (The Next Web). Nowa agencja ma już pierwszych klientów, m.in. FOX International Channels Poland. Obecnie zespół The Next Step tworzy pięć osób.(DOK, 21.06.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










