Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 21, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Walk Group utworzyła agencję zajmującą się social media marketingiem

W grupie marketingowej Walk Group działa nowa agencja The Next Step, specjalizująca się w social media marketingu.

The Next Step dołączyła do tworzących do tej pory grupę agencji: marketingu zintegrowanego Walk the Line, PR – Walk & Talk i event marketingu Walk Production, a także brokera usług poligraficznych Print Partners. Pomysłodawcą utworzenia nowej agencji jest Przemysław Staniszewski, udziałowiec Walk Group, który uzasadnia to większym zainteresowaniem reklamodawców kreacją i realizacją kampanii w serwisach społecznościowych Facebook, Twitter i innych im podobnym. – Nasze dotychczasowe rozmowy z klientami pokazały, że coraz większe jest zapotrzebowanie na kampanie prowadzone w serwisach społecznościowych, a że w tym obszarze nie ma dużej konkurencji, stąd decyzja o utworzeniu The Next Step – dodaje Paweł Miklaszewski, managing director i partner Walk the Line. Za działania new business odpowiada Marcin Brzostowicz (wcześniej związany z Tomo Strategy & PR), a za rozwój kompetencji spółki – Alex Grynis (The Next Web). Nowa agencja ma już pierwszych klientów, m.in. FOX International Channels Poland. Obecnie zespół The Next Step tworzy pięć osób.

(DOK, 21.06.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.