Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 18, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ogilvy Action znów ma dyrektora kreatywnego

Bartłomiej Kowalski został dyrektorem kreatywnym agencji Ogilvy Action, należącej do Grupy Ogilvy Polska.

Stanowisko to było nieobsadzone od lata ub.r., kiedy Paweł Merecz przeszedł na szefa kreacji agencji Mather Communications i SoHo, również należących do grupy Ogilvy. Kowalski był ostatnio dyrektorem kreatywnym w Wunderman Polska. Wcześniej pracował m.in. w Gruppa66 Ogilvy.

(MŁ, 18.06.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.