Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 17, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza Heineken Tour 2010

Dziś w Krakowie rozpoczyna się akcja pod hasłem ”Gotowy na festiwal” promująca markę Heineken.

Heineken bus odwiedzi osiem miast, w tym Gdynię, gdzie zawita 1 lipca, czyli w pierwszym dniu Open’er Festival, którego patronem jest ta marka. Kampania nawiązuje do festiwalowych zachowań i emocji. Jest skierowana do osób ceniących klimat wielkich wydarzeń muzycznych. Polskie miasta odwiedzi zespół Heinekena: Piotr ”Kędzior” Kędzierski (prezenter muzyczny), Ewa Krajewska (stylistka), Katka Michalska (reżyserka), Lude Reno (Francuz mieszkający w Polsce) i Grzegorz ”Wicio” Witkowski (muzyk). W czasie całej trasy osoby wykazujące się festiwalowym myśleniem i pomysłowością będą nagradzane karnetami na Open’er Festival. Kampania potrwa do 1 lipca. Działania reklamowe obejmą też telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN i Polsat) oraz portale internetowe i serwisy społecznościowe. Informacje o Heineken Tour pojawią się również na profilu marki na Facebooku. Autorem koncepcji kampanii jest agencja Argonauts.

(RUT, 17.06.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.