Friedrich Wilhelm Raiffeisen – nowa marka bankowości prywatnej
17.06.2010, 07:34
Bankowość prywatna, adresowana do najzamożniejszych klientów w Raiffeisen Bank Polska, nazywa się od wczoraj Friedrich Wilhelm Raiffeisen – co jest nazwiskiem założyciela banku.
Do tej pory bankowość prywatna w Raiffeisen Bank Polska SA nosiła nazwę Raiffeisen Club. Natomiast pełna nazwa nowej marki private banking brzmi Friedrich Wilhelm Raiffeisen, Banking Since 1886 (wtedy powstały pierwsze banki Raiffeisena na terenie Austrii). Logo nowej marki to znany wcześniej motyw skrzyżowanych głów koników szachowych oraz imię i nazwisko założyciela wraz z datą powstania banku. Ta marka jest wspólna dla wszystkich krajów, w których działa Grupa Raiffeisen, a Polska jest jednym z trzech pierwszych krajów, gdzie bankowość prywatna zaczyna funkcjonować pod nową marką. Zmiana ma też oznaczać poprawę standardów obsługi. Placówki przeznaczone dla najzamożniejszych osób w Warszawie, Poznaniu i Katowicach mają nowy wystrój. Poszerzana będzie oferta produktowa Friedricha Wilhelma Raiffeisena. We wrześniu bank udostępni najbardziej prestiżową kartę kredytową organizacji MasterCard – World Signia, na której dostępny limit kredytowy może być liczony w milionach złotych, a oprócz tego m.in. bogaty pakiet ubezpieczeń, usług assistance i concierge oraz rabatów. Wprowadzeniu nowej marki towarzyszy szeroko zakrojona kampania reklamowa w mediach. W stacjach telewizyjnych (główne stacje i kanały tematyczne) wyświetlany jest spot z udziałem Jerzego i Macieja Stuhrów. Kampanię realizują agencja Opus B i dom mediowy Starcom. Logo nowej marki zostało przygotowane na zlecenie centrali w Wiedniu przez hiszpańską agencję brand design Saffron.(MŁ, 17.06.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










