Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 15, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 4,3 mln widzów oglądało jedenastą edycję ”Tańca z gwiazdami”

Jedenasta edycja programu rozrywkowego ”Taniec z gwiazdami” przyciągała do TVN średnio 4,3 mln widzów – o 600 tys. mniej, niż dziesiąta, emitowana jesienią ub.r.

Zakończona w niedzielę 11. edycja show (wygrała ją Julia Kamińska, która tańczyła z Rafałem Maserakiem) dała TVN pozycję lidera pasma o godz. 20. Program dawał stacji udział w rynku na poziomie 27 proc. Udział TVP 1 (seriale) wynosił w tym czasie 21,7 proc., TVP 2 (m.in. kabarety) – 14,8 proc., a Polsatu (seriale) – 12,4 proc. W grupie komercyjnej (16-49) udział TVN w rynku był niższy – 23,9 proc. TVP 1 miała 17,5 proc. udziału w rynku, TVP 2 – 16,3 proc., a Polsat – 15,9 proc. Wpływy reklamowe przy emisji show wyniosły 45,7 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów). To o 1,3 mln mniej, niż jesienią ub.r., kiedy TVN uzyskał 47 mln zł. Jedenasta edycja ”Tańca z gwiazdami” gromadziła jedną z najmniejszych widowni w historii programu. Mniej osób śledziło tylko pierwszą edycję wiosną 2005 roku – 3,4 mln widzów oraz dziewiątą – 3,8 mln. Najwięcej osób przed telewizorami zasiadało, gdy TVN pokazywał czwartą edycję (średnio 6,4 mln widzów). Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 15.06.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.