Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 15, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Poznań zaprasza kibiców z całego świata poprzez spoty w kanale Eurosport

Miasto Poznań rozwija strategiczną współpracę z kanałem sportowym Eurosport.

Poznań liczy na dotarcie do 59 krajów za pośrednictwem tego międzynarodowego kanału tematycznego o sporcie. Celem zagranicznej kampanii promocyjnej miasta jest budowanie wizerunku marki Poznań i najważniejszych wydarzeń sportowych, jakie mają miejsce w tym mieście: kajakarskich Mistrzostwa Świata, które odbędą się na torze regatowym na poznańskiej Malcie, turnieju tenisowego Poznań Porsche Open i największego maratonu ulicznego w Polsce – Poznań Maraton. Wizerunkowy spot reklamowy Poznań Porsche Open widzowie Eurosportu będą mogli obejrzeć łącznie 120 razy, Poznań Maratonu – 148 razy, w trzech wersjach językowych, w sąsiedztwie m.in. transmisji z Tour de France, Mistrzostw Europy w lekkoatletyce w Barcelonie czy pływackich Mistrzostw Europy w Budapeszcie. Spoty reklamowe pojawią się także na zagranicznych stronach internetowych Eurosportu. Pierwszy spot na kanale Eurosport International można było zobaczyć w minioną sobotę. Kampania zakończy się 9 października br.

(DOK, 15.06.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.