Poznań zaprasza kibiców z całego świata poprzez spoty w kanale Eurosport
15.06.2010, 07:45
Miasto Poznań rozwija strategiczną współpracę z kanałem sportowym Eurosport.
Poznań liczy na dotarcie do 59 krajów za pośrednictwem tego międzynarodowego kanału tematycznego o sporcie. Celem zagranicznej kampanii promocyjnej miasta jest budowanie wizerunku marki Poznań i najważniejszych wydarzeń sportowych, jakie mają miejsce w tym mieście: kajakarskich Mistrzostwa Świata, które odbędą się na torze regatowym na poznańskiej Malcie, turnieju tenisowego Poznań Porsche Open i największego maratonu ulicznego w Polsce – Poznań Maraton. Wizerunkowy spot reklamowy Poznań Porsche Open widzowie Eurosportu będą mogli obejrzeć łącznie 120 razy, Poznań Maratonu – 148 razy, w trzech wersjach językowych, w sąsiedztwie m.in. transmisji z Tour de France, Mistrzostw Europy w lekkoatletyce w Barcelonie czy pływackich Mistrzostw Europy w Budapeszcie. Spoty reklamowe pojawią się także na zagranicznych stronach internetowych Eurosportu. Pierwszy spot na kanale Eurosport International można było zobaczyć w minioną sobotę. Kampania zakończy się 9 października br.(DOK, 15.06.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










