Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 12, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert Makłowicz wystąpi w kampanii zleconej przez resort rolnictwa

Agencja reklamowa Just i dom mediowy Media Concept przygotowały kampanię dla Agencji Rynku Rolnego oraz Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Pierwszy etap kampanii ”Oryginalność pod ochroną” ruszy 17 października i skierowany będzie do producentów żywności. Ma zachęcić do ubiegania się o certyfikaty dla regionalnych i tradycyjnych produktów żywnościowych przyznawanych przez Unię Europejską. Akcja będzie prowadzona w telewizji, radiu i prasie branżowej (w spocie telewizyjnym wystąpi Robert Makłowicz). Na potrzeby kampanii agencja Just przygotowała także stronę internetową oryginalnoscpodochrona.pl oraz materiały informacyjne i promocyjne. Mediaplan kampanii nie został ujawniony.

(JW, 12.10.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.