Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 12, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania reklamowa Tymbark Fit

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw i dom mediowy Initiative Warszawa przygotowały kampanię telewizyjną marki Tymbark Fit dla Grupy Maspex Wadowice.

Kampania ”Tymbark Fit 20 kalorii” jest prowadzona w TVP, TVN-ie, TVN Siedem, MTV Polska i Viva Polska. Skierowana jest do młodych, aktywnych zawodowo kobiet. Akcja informuje, że teraz sok Tymbark Fit ma mniej niż 20 kalorii. Spot wyreżyserował Keith Hutchinson, a muzykę skomponował Andrzej Smolik. Nie ujawniono daty zakończenia kampanii.

(JW, 12.10.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.