Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 11, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Kot jako dentysta promuje Internet Netii

Netia SA przygotowała nową ofertę dostępu do Internetu - Tomasz Kot, tym razem w roli dentysty, przekonuje w reklamach, że dostęp ten jest bardzo szybki.

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji (spoty 15- i 30-sekundowe), radiu i prasie. Przygotowały je agencja reklamowa Brasil i dom mediowy ZenithOptimedia Group.

(MŁ, 11.06.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.