Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 09, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Ojciec Mateusz” pokonał konkurencję

Program 1 TVP, emitując zarówno premierowe odcinki, jak i powtórki serialu ”Ojciec Mateusz”, wygrywał w tym czasie z propozycjami konkurencji.

W wiosennej ramówce TVP 1 premierowe odcinki serialu przeniesiono na czwartki na 20.30. W poprzedniej porze emisji (niedziele o 17.25) zostawiono powtórki. Premiery – pokazywane od 4 marca do 3 czerwca – gromadziły średnio 4,4 mln widzów, dając stacji 28,9 proc. udziału w rynku. ”Ojciec Mateusz” wygrywał z serialami konkurencji: ”Na Wspólnej” i ”W-11” w TVN miały w tym czasie 20,1 proc. udziału, ”Barwy szczęścia” i ”Dr House” w TVP 2 – 13,5 proc., a ”CSI” i ”Hotel 52” w Polsacie – 11,1 proc. Niedziele powtórki ”Ojca Mateusza” przyciągały średnio 3,8 mln widzów, dając Jedynce 34 proc. udziału w rynku. TVP 2 miał wtedy 13,1 proc. udziału, Polsat – 10,3 proc., a TVN – 9,7 proc. Pierwsza seria ”Ojca Mateusza”, nadawana zimą na przełomie 2008 i 2009 roku, gromadziła średnio 6,6 mln widzów, a druga (jesienią ub.r.) – 5,4 mln widzów. Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 09.06.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.