Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 09, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maspex promuje nowość: wodę niegazowaną Kubuś Waterrr

Maspex Wadowice rozpoczął kolejną kampanię telewizyjną marki Kubuś Waterrr. Spot informuje konsumentów o nowości w ofercie – wodzie niegazowanej.

Reklama jest emitowana w największych telewizjach i kanałach dziecięcych. Kampanię telewizyjną wspierają również siatki wielkoformatowe w dużych miastach, reklamy na autobusach i akcja samplingowa (z wykorzystaniem samochodów marki Smart, realizowana w dużych miastach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Katowicach). Równocześnie z kampanią ruszył konkurs marki Kubuś. Do wygrania są repliki piłki mistrzostw świata. Mogą je zdobyć ci, którzy zagrają w gry na stronie Pilka.kubus.pl. Kampanie przygotowały agencja Saatchi & Saatchi (spot i reklama drukowana), Mind Chili (kampania internetowa), ZenithOptimedia Group i Code Media (planowanie i zakup mediów) oraz Net4Media (akcja samplingowa).

(MŁ, 09.06.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.