"FourFourTwo" współpracuje z STS
02.06.2010, 07:51
Firma bukmacherska Star-Typ Sport (STS) nawiązała współpracę z polską edycją magazynu piłkarskiego "FourFourTwo" (Ginza Media Group).
Zgodnie z umową do każdego z ponad 430 punktów firmy trafią po trzy egzemplarze pilotażowego wydania magazynu, a jego reklamy pojawią się w wydawanym przez bukmachera tygodniku ”Ulotka Kursowa” oraz na stronie internetowej Sts.pl. Informacja o sponsorowaniu wydawnictwa Ginza Media Group przez STS znajdzie się na trzeciej okładce ”FourFourTwo”. Pilotażowy numer polskiej edycji tego magazynu będzie poświęcony mistrzostwom świata w piłce nożnej w Republice Południowej Afryki. W sprzedaży pojawi się 4 czerwca (początkowo wydawca planował debiut na 26 maja) w nakładzie 30 tys. egz. i cenie 4,90 zł.(AW, 02.06.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










