Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 01, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

FoodCare wchodzi do telewizji z reklamą N-gine

Dziś rusza ogólnopolska kampania telewizyjna napoju energetyzującego N-Gine z portfolio firmy FoodCare.

Wprawdzie w spocie nie wystąpił Robert Kubica, twarz napoju N-Gine wykorzystywana w kampanii billboardowej, ale reklama nawiązuje do wyścigu Formuły 1. Będzie emitowana m.in. w TVN, TVN Siedem, TVN Turbo, Polsacie, Polsat 2, TV 4, Superstacji. Daty zakończenia kampanii nie ujawniono. Ponadto FoodCare kontynuuje sponsoring transmisji z wyścigów Formuły 1 w telewizji Polsat i Polsat Sport Extra. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Equinox.

(MŁ, 01.06.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.