W maju przybyło widzów kanałom i serwisom informacyjnym
01.06.2010, 08:04
Widownia kanałów i programów informacyjnych była w maju większa niż przed rokiem – wynika z danych Nielsen Audience Measurement za okres 1-30 maja.
Większe zainteresowanie Polaków serwisami informacyjnymi to efekt powodzi, która nawiedziła nasz kraj właśnie w maju. Liderem wśród kanałów informacyjnych pozostaje TVP Info – jego udział w rynku wyniósł 5,6 proc. (wzrost z 4 proc. w ub.r.). Drugi TVN 24 był wybierany przez 4 proc. widzów (wzrost z 2,7 proc. w ub.r.). Udział Polsat News wyniósł 0,8 proc. (wzrost z 0,3 proc. w ub.r.). Wzrosła też średnia dobowa widownia tych stacji: TVP Info w każdej minucie doby oglądało przeciętnie 337 tys. widzów (wzrost o 116 tys. wobec ub.r.), TVN 24 – 238 tys. (wzrost o 93 tys. widzów), a Polsat News – 47 tys. (wzrost o 32 tys.). Z programów informacyjnych głównych stacji najwięcej widzów przyciągały ”Wiadomości” TVP 1 – co wieczór oglądało je średnio 4,3 mln widzów (o 703 tys. więcej, niż rok temu). Drugie były ”Fakty” TVN z widownią 4 mln osób (wzrost o 617 tys.), a trzecie ”Wydarzenia” Polsatu – 2,3 mln widzów (wzrost o 351 tys.). ”Panoramę” o godz. 18 w TVP 2 oglądało 1,4 mln widzów (245 tys. więcej, niż rok temu – była wówczas nadawana o 18.30).(KOZ, 01.06.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










