Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 01, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Koncerty festiwalu TOPtrendy gromadziły średnio 2,3 mln widzów

Festiwal TOPtrendy oglądało w Polsacie średnio 2,3 mln widzów – o 500 tys. mniej, niż przed rokiem.

Transmisje z koncertów, które odbyły się 28-30 maja, dały Polsatowi średnio 20,2 proc. udziału w rynku, dzięki czemu stacja wyprzedziła konkurentów – TVP 1 miał w tym czasie 18,4 proc. udziału w rynku, TVN – 16,5 proc., a TVP 2 – 15,2 proc. Największą widownię festiwal Polsatu miał w niedzielę, gdy transmitowano ”Sopocką noc kabaretową”. Oglądało ją średnio 2,8 mln widzów, a stacja miała 23,6 proc. udziału w rynku. Cennikowo ze sprzedaży czasu reklamowego przy imprezie Polsat uzyskał 12,2 mln zł. Dodatkowe wpływy z reklam z krótkich programów, które pojawiały się między transmisjami koncertów, wyniosły 6,9 mln zł. Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 01.06.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.