Koncerty festiwalu TOPtrendy gromadziły średnio 2,3 mln widzów
01.06.2010, 08:00
Festiwal TOPtrendy oglądało w Polsacie średnio 2,3 mln widzów – o 500 tys. mniej, niż przed rokiem.
Transmisje z koncertów, które odbyły się 28-30 maja, dały Polsatowi średnio 20,2 proc. udziału w rynku, dzięki czemu stacja wyprzedziła konkurentów – TVP 1 miał w tym czasie 18,4 proc. udziału w rynku, TVN – 16,5 proc., a TVP 2 – 15,2 proc. Największą widownię festiwal Polsatu miał w niedzielę, gdy transmitowano ”Sopocką noc kabaretową”. Oglądało ją średnio 2,8 mln widzów, a stacja miała 23,6 proc. udziału w rynku. Cennikowo ze sprzedaży czasu reklamowego przy imprezie Polsat uzyskał 12,2 mln zł. Dodatkowe wpływy z reklam z krótkich programów, które pojawiały się między transmisjami koncertów, wyniosły 6,9 mln zł. Dane: Nielsen Audience Measurement.(KOZ, 01.06.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










