Interia.pl podnosi ceny reklam na stronie głównej portalu
Interia.pl wprowadza od 7 czerwca br. nowy cennik reklamowy, w którym ceny są wyższe średnio o 8 proc.
Robert Biegaj, dyrektor handlowy Interii, podaje w komunikacie, że podniesione zostaną ceny najpopularniejszych wśród klientów produktów reklamowych. Biegaj wymienia m.in. stronę główną portalu, pakiety zasięgowe i stronę główną poczty. Tańsze mają być kampanie realizowane w serwisach tematycznych. Wprowadzone zostaną także indywidualne cenniki dla wortali: Styl.pl, Deccoria.pl, Maxmodels.pl i Rmf24.pl. Pojawią się też dodatkowe kryteria targetowania mailingu, który ma umożliwiać wysyłkę reklamy do dowolnej miejscowości czy grup celowych. Dodatkowo klientom zaproponowane będą dwie nowe formy reklamowe: tripple billboard i double wide billboard, a także usługa Mój Pakiet, umożliwiająca reklamodawcom stworzenie własnego pakietu z wybranych serwisów portalu (bez strony głównej i wortali).(KOZ, 01.06.2010)










