Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 26, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania reklamowa wspiera przekąskę dystrybuowaną przez firmę Lorenz

Rozpoczęła się kampania reklamowa związana z wprowadzeniem na rynek przekąski BiFi (Unilever), której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest Lorenz Snack-World.

Reklamy pod hasłem ”BiFi. Podążaj za instynktem”, których celem jest zbudowanie świadomości marki, zamówiono w telewizji (m.in. TVN, Polsacie, TVP, kanałach z pakietu At Media) i Internecie (banery na Sport.pl). Uzupełnieniem działań jest internetowy konkurs dla konsumentów. Za kreację i realizację działań odpowiada Grupa Eskadra. Kampania potrwa do początku lipca.

(DOK, 26.05.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.