Dział: RADIO

Dodano: Maj 25, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piwo Żubr i sery Lazur partnerami strategicznymi ”Lata z radiem”

Kompania Piwowarska z marką Żubr i Spółdzielnia Mleczarska Lazur, producent serów pleśniowych, to sponsorzy strategiczni tegorocznej trasy koncertowej Programu I Polskiego Radia.

”Lato z radiem” – sztandarową audycję radiowej Jedynki i jej wakacyjny cykl imprez sponsorować będzie osiem firm. Polskie Radio potwierdza tylko nazwy partnerów strategicznych. – Podpisujemy jeszcze ostatnie umowy – tłumaczy Małgorzata Cegielska z Agencji Reklamy Polskiego Radia. Trasa ”Lata z radiem” rozpocznie się 26 czerwca w Ostrowie Wielkopolskim. Później program odwiedzi: Częstochowę, Świeradów Zdrój, Polanicę Zdrój, Ełk, Kętrzyn, Władysławowo, Stegnę, Darłowo, Rewal, Krynicę, Rabkę, Nowy Sącz, Tarnów, Mielno, Ustronie Morskie, Duszniki Zdrój, Złotoryję i Gniew. Koncert finałowy odbędzie się 29 sierpnia w Ostródzie. Na każdej imprezie wystąpią dwie gwiazdy muzyczne i kabaret. Podczas ”Lata z radiem” zagrają m.in.: Stachursky, Kasia Kowalska, Patrycja Markowska, Kombii, Artur Gadowski i IRA, Robert Gawliński, Papa D, Wanda Kwietniewska, Varius Manx, Blue Cafe, Brathanki, Leszcze, Formacja Nieżywych Schabuff, Andrzej Krzywy i De Mono, Kabaret Otto, Kabaret Młodych Panów, Kabaret Skeczów Męczących oraz dodatkowo Boogie Boys na nocnych imprezach.

(TOCH, 25.05.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.