Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 24, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mężczyźni są bohaterami nowej kampanii Leroy Merlin

Pod hasłem "Też bądź bohaterem w swoim domu" ruszyła wizerunkowo-produktowa kampania sieci sklepów Leroy Merlin.

W ramach działań emitowane są dwa spoty. W pierwszym mężczyzna buduje oczko wodne, w drugiej – montuje prysznic. Filmy są nakręcone w zwolnionym tempie. Oprócz reklam wizerunkowych emitowane będą też produktowe. Zaplanowano je w największych stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych. Ponadto działania prowadzone są w Internecie i poprzez materiały BTL. Strategię komunikacji i kreację kampanii przygotowała agencja Brain. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaCom Warszawa.

(MŁ, 24.05.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.