Ziaja wróciła z reklamą na billboardy
24.05.2010, 09:12
Zaczęła się kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej nowych kremowych płynów do higieny intymnej Intima firmy Ziaja.
Firma powróciła do reklamowania się na nośnikach reklamy zewnętrznej po dłuższej przerwie. Kampania prowadzona jest w Warszawie, Trójmieście, Poznaniu, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Szczecinie i na terenie Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Kampania potrwa do 30 czerwca. Wspierają ją reklamy z dołączonymi próbkami żelu w prasie ogólnopolskiej, konkursy i działania PR w prasie kobiecej, reklamy oraz konkursy w Internecie. Celem działań jest poinformowanie o nowych produktach i utrwalenie świadomości marki. Za planowanie kampanii, kreację i zakup mediów odpowiada dział marketingu firmy Ziaja.(MŁ, 24.05.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










