Kinads to nowa firma sprzedająca reklamy w kinach
21.05.2010, 07:43
Powstała nowa firma sprzedająca czas i powierzchnię reklamową w kinach. Założycielką firmy Kinads jest Kinga Dołęga-Lesińska, była dyrektor biura reklamy sieci reklamy kinowej Multikino.
Kinads specjalizuje się w kreacji i realizacji kampanii na ekranach i poza nimi w kinach tradycyjnych w całej Polsce. Podlega jej ok. 200 placówek (w Warszawie m.in. kina Muranów i Kultura). Dodatkowo firma oferuje, dzięki współpracy z producentami i dystrybutorami, product placement w polskich produkcjach oraz sponsoring strategiczny filmów – reklamę we wszystkich mediach wykorzystywanych przy promocji filmu, reklamy na płytach DVD z tymi filmami, a także pomoc w znalezieniu sponsorów przy organizacji festiwali filmowych. Kinads jest również wyłącznym przedstawicielem portalu filmowego Iplex.pl. Kinga Dołęga-Lesińska z siecią reklamy kinowej Multikino związana była od 2004 roku. Wcześniej pracowała u brokera reklamy kinowej New Age Media, jako sales supervisor.(DOK, 21.05.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










