Francuzki będą przekonywać Polki do mleka Candia
21.05.2010, 07:41
Z początkiem przyszłego tygodnia ruszy kampania reklamowa płynnego mleka modyfikowanego ”Mamo, rosnę!” firmy Candia Polska.
Candia to francuska marka i właśnie we Francji ponad 90 proc. matek używa tego mleka. Dlatego agencja Bed & Breakfast wymyśliła, że to Francuzki powinny przekonać Polki do tego mleka. Agencja przygotowała kilka filmików, w których francuskie matki nie tylko polecają mleko, ale mówią o macierzyństwie. – Na przykład o tym, że we Francji popularne jest macierzyństwo w wieku 35-40 lat i o tym, jak Francuzki łączą macierzyństwo z pracą – mówi Piotr Matecki, jeden z właścicieli agencji. Filmy zostaną umieszczone na stronie Mamorosne.pl i Uksrzydlone.pl (poprzez tę stronę od jesieni ub.r. Candia realizuje projekt CSR kierowany do matek). Ponadto agencja przygotowała banery reklamowe, które będą umieszczone na stronach adresowanych do matek oraz reklamy do prasy dla rodziców.(MŁ, 21.05.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










