Gołębie motywem przewodnim kampanii Krakowa
20.05.2010, 07:43
Gołąb na Facebooku, komputerowa gra z gołębiami i filmy nakręcone kamerami przyczepionymi do gołębi – to najważniejsze elementy niekonwencjonalnej kampanii reklamowej Krakowa.
Wczoraj rozpoczęła się akcja ”Gołębie kręcą Kraków”. Jednominutowe obrazy z widokami miasta nakręcone miniaturowymi kamerami przymocowanymi do ptaków można obejrzeć na stronie Krakow.travel. Ptaki wytypowali przedstawiciele Polskiego Związku Hodowców Gołębi Pocztowych w Krakowie. – Zostały wybrane najcięższe i najbardziej inteligentne zwierzęta – zapewnia Katarzyna Gądek, dyrektor biura marketingu turystycznego Urzędu Miasta Krakowa. Już za kilka dni na Facebooku pojawi się profil strony Krakow.travel, której narratorem będzie gołąb opowiadający o krakowskich zabytkach i historii. W wakacje w sieci ma być dostępna gra z udziałem gołębi, które będą przemierzały miasto. Akcji towarzyszy kampania billboardowa w sześciu polskich miastach. Na 17 czerwca br. zaplanowano emisję spotów reklamowych w kinach. Działania mają być prowadzone do końca br. Autorem pomysłu jest agencja TBWA.(RYD, 20.05.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










