Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 20, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gołębie motywem przewodnim kampanii Krakowa

Gołąb na Facebooku, komputerowa gra z gołębiami i filmy nakręcone kamerami przyczepionymi do gołębi – to najważniejsze elementy niekonwencjonalnej kampanii reklamowej Krakowa.

Wczoraj rozpoczęła się akcja ”Gołębie kręcą Kraków”. Jednominutowe obrazy z widokami miasta nakręcone miniaturowymi kamerami przymocowanymi do ptaków można obejrzeć na stronie Krakow.travel. Ptaki wytypowali przedstawiciele Polskiego Związku Hodowców Gołębi Pocztowych w Krakowie. – Zostały wybrane najcięższe i najbardziej inteligentne zwierzęta – zapewnia Katarzyna Gądek, dyrektor biura marketingu turystycznego Urzędu Miasta Krakowa. Już za kilka dni na Facebooku pojawi się profil strony Krakow.travel, której narratorem będzie gołąb opowiadający o krakowskich zabytkach i historii. W wakacje w sieci ma być dostępna gra z udziałem gołębi, które będą przemierzały miasto. Akcji towarzyszy kampania billboardowa w sześciu polskich miastach. Na 17 czerwca br. zaplanowano emisję spotów reklamowych w kinach. Działania mają być prowadzone do końca br. Autorem pomysłu jest agencja TBWA.

(RYD, 20.05.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.